Een nieuw hoofdstuk in de populaire reeks van FIVE-BN GAMES. Susan belandt opnieuw midden in problemen van een epische omvang in het Verloren Land. Natuurrampen, mythische wezens, oude legendes – dit alles en nog veel meer staat de held van het Verloren Land te wachten.
"Lost Lands: Ice Spell" is een avontuurspel vol verborgen voorwerpen, minispellen en puzzels dat zich in een fantasiewereld afspeelt.
In de midden van de zomer is een winterse kou op het Verloren Land neergedaald. De inwoners proberen hun huizen warm te stoken. Alles is bevroren. Alle bloemen zijn verdwenen, de gewassen zijn dood en de vogels zijn op de vlucht geslagen. Volgens oudere inwoners is “De geest van de Bevroren Bergen ontwaakt”.
Niemand verwacht echter dat de reden voor de kou diep in de geschiedenis van het Verloren Land, toen de wereld nog jong was, verborgen is en dat een oude kracht door een voorwerp uit jouw wereld gewekt is.