Lost Lands: Mistakes of the Past
In dit nieuwe deel over het Verloren Land reist Susan naar het verleden om te proberen fouten van anderen te herstellen. Zal het haar lukken? Tegen welke problemen loopt ze aan? Je komt overal achter als jij je onderdompelt in Lost Lands: Mistakes of the Past".
"Lost Lands: Mistakes of the Past" is een avontuurlijk zoek en vind spel, vol puzzels en minispellen, met een sprookjesachtige verhaallijn.
Veel mensen betreuren fouten die in het verleden zijn gemaakt maar wie krijgt de kans om het verloop van de gebeurtenissen te veranderen? De duistere tovenares Cassandra is na een eeuwenlange gevangenschap uitgebroken om haar tegenstanders in het Verloren Land te doden. Reis terug in de tijd om de geheimen van de heks die eeuwen geleden levend begraven is te doorgronden. Wees voorzichtig: zelfs de kleinste veranderingen in de tijd kunnen grote gevolgen hebben! Achterhaal of jij de zwakke plek van de heks kunt vinden en de toekomst veilig kunt stellen in dit meeslepende zoek en vind avontuur.