Lost Lands: Redemption
Wat jaagt Susan de Krijgster meer angst aan: een kwade, wraakzuchtige oude godheid of haar eigen boze en onverzoenlijke zoon?
“Lost Lands: Redemption” is een avontuurspel in het genre Zoek en Vind, met talrijke minispellen en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde zoektochten.
Susan brengt haar tijd zorgeloos in het Verloren Land door, waar ze de orde probeert te handhaven. Op de aarde is echter een gevaarlijk relikwie ontdekt, dus ze moet naar haar thuisland terugkeren.
Als gevolg van het tijdverschil tussen de twee werelden, is Susan echter veel langer weggebleven dan ze had verwacht. Helaas is het niet onopgemerkt gebleven. Haar zoon Jim is boos op haar vanwege haar plotselinge verdwijning.
Susan wil de zaak zo snel mogelijk oplossen om de orde in de wereld te herstellen maar haar eenvoudige plan zal niet werken en Jim wordt tegen zijn wil bij de avonturen van zijn moeder betrokken.
Zal de relatie tussen moeder en zoon standhouden nu ze zich middenin een ramp bevinden?
Het is tijd om elke hoek van het Verloren Land te verkennen! Vind verborgen plekken en verzamel manuscripten vol eeuwenoude kennis. Wees zo vindingrijk mogelijk om de mysteries van de magisch tempel op te lossen en de wraakzuchtige oude godheid te verslaan.