De legendarische Susan de Krijgster is terug in het Verloren Land waar een geestschip, een gemene graaf en een mysterieus eiland haar opwachten tijdens haar reis naar het onbekende!
"Lost Lands: The Wanderer" is een fantasiewereld avontuurspel met talrijke verborgen voorwerpen, minispellen en puzzels.
De zeelieden en piraten van het Verloren Land praten al jaren over een spookschip dat in het hart van een storm vaart. Het visioen verschijnt steeds even snel als het verschijnt maar het voedt tal van geruchten… Over een reuzeninktvis die met het schip meereist. Over de kapitein van het schip. Over de woede van de graaf en zijn vloek. En over de tovenares die verantwoordelijk is.
Ondertussen vindt Susan, ergens anders in de ruimte en tijd, een vreemde piratenkist met daarin het Kompas der Werelden en een smeekbede. Het is tijd om naar het Verloren Land terug te keren.
Ontmoet nieuwe, bijzondere volken die in het Verloren Land wonen en los hun raadsels en minispellen op.