Gebruik de woorden in het dagboek van een jong meisje om uitdagende puzzels op te lossen, unieke platformsegmenten te ontrafelen en een emotioneel verhaal te ontdekken dat zich afspeelt in de bruisende wereld van Estoria in Lost Words: Beyond the Page.
Persoonlijke dagboekaantekeningen van een jong meisje met de naam Izzy creëren een verhaal bij de verkenning van een fantasieland waar woorden een enorme kracht bezitten. Met een meeslepend verhaal van de bekende spellenschrijfster Rhianna Pratchett, Lost Words: Beyond the Page worden spelers betoverd door een unieke mix van gameplay-elementen en opvallende esthetiek in aquarelverf. Gedreven door de nieuwsgierigheid van de speler, zal de wereld van Estoria en de kracht die het bezit dienen als de motor die Izzy door dit zeer persoonlijke verhaal zal leiden, resulterend in een werkelijk memorabele ervaring.