Dus werk aan je stats, vecht tegen monsters en ontwikkel je volledige potentieel!
In Love Esquire ben je geen beroemde ridder, maar een simpele schildknaap die graag een partner wil vinden. Het zal echter niet makkelijk worden, omdat de meeste dames veeeel te knap voor je zijn.
♡ Vijf heldinnen om te daten – De heldinnen in Love Esquire zijn meer dan alleen beeldschoon! Ze hebben ieder hun eigen unieke ambitie, plot en geheimen voor jou om te ontdekken.
♡ Turn-based gevechten – Je bent misschien geen degelijke schildknaap, maar je beschikt over een paar ongebruikelijke technieken om je veelvragende ridder in leven te houden. Daag uit, juich, genees, en loot je een weg naar de overwinning!
♡ Stats verbeteren – Werk hard en word de ideale man door je kracht, charisma en intelligentie te verbeteren. Deze eigenschappen hebben niet alleen invloed op je gevechtsvaardigheden, maar ook op je relaties.
♡ Bouw relaties op – Verbeter je schildknaapcharme door de heldinnen cadeaus te geven en lieve dingen toe te fluisteren.