Love Kuesuto
Kruip in de rol van een oude man wiens leven aan hem voorbij flitst. Wanneer je ontwaakt, begeleidt de godin Aphrodite je langs vier speelvelden vol liefdesverdriet en relatieproblemen.
Denk goed na over je keuzes, want God en de Duivel kijken toe! De liefde, gebroken harten en het lot van de wereld staan op het spel.