Lovecraft´s Untold Stories
Lovecraft's Untold Stories is een actie-roguelite met RPG-elementen. Je verkent willekeurig gegenereerde levels op basis van H.P. Lovecraft-verhalen en allerlei monsters uit de Mythos. Verbeter je wapens en uitrusting, los puzzels en uitdagingen op en zoek naar aanwijzingen en kennis om de Great Old Ones en de Outer Gods te verslaan.