Voel je je pech? Rijd in Luckslinger ten westen van bandieten, steel hun geluk en gebruik het voor je eigen bestwil. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer kans je hebt op het ontwijken van kogels, een betere buit aan je voeten en in leven blijven. Als je echter ""pech hebt"" in je vertrouwde armband, storten bruggen in, vallen rotsen naar beneden en weten bandieten misschien waar je die nacht slaapt.
Clovercreek en de gekke bandieten - De stad Clovercreek is blind beroofd. Zes beruchte criminelen hebben de kostbare geluksbrengers van de stad gestolen en het is aan jou om ze terug te halen. Krijg daarbij de gouden prijs betaald, want premiejagers doen geen liefdadigheidswerk.
Eendvriend tot het einde - Je wordt altijd vergezeld door je metgezel Duckbridge. Hij geeft je werpmes terug, pakt extra levens en leidt je vijanden af ... maar alleen als zijn kleine eendenbrein hem dat zegt.