Na vijf eeuwen van vrede dreigt er een nieuw gevaar voor Antala. Het lot van het land ligt in jouw handen, Imë, Lysfanga van het Nieuwe Koninkrijk, beschermer van het rijk. De oude steden die stilstonden in de tijd, zijn weer vrij. Een oud kwaad is ontsnapt en bedreigt nu de vrede.
Maar je bent niet alleen. Je bent de eerste Lysfanga die de Godin van de Tijd heeft gezegend met temporale krachten. Je kunt tijdens gevechten de tijd terugdraaien om klonen van je vroegere zelven op te roepen om je te helpen. Beteugel je krachten om een leger te vormen en hordes ontsnapte demonen, zogeheten Raxes, te vernietigen.
Gebruik de goddelijke krachten van Imë om de tijd een paar seconden terug te draaien en klonen – restanten– van jezelf op te roepen, een leger te vormen en je vijanden uit te schakelen.
Je kunt elke arena op talloze manieren aanpakken. Pas je strategie aan en gebruik alle middelen die tot je beschikking staan om te zegevieren. Je succes is afhankelijk van de restanten, spreuken en wapens die je kiest.
De oude tijdsloten zijn opgeheven. De Raxes zijn vrij en veroorzaken chaos. Verken de verlaten steden van het oude continent dat stilstond in de tijd en ontdek de waarheid achter de terugkeer van de Raxes.