M.A.C.E. Tower Defense is een klassiek tower defense-spel met unieke torens en vijanden, plus een ingame-shop waar je betere torens kunt krijgen, je huidige torens kunt upgraden en speciale voorwerpen kunt kopen (atoombom, fragmentatiebom, luchtsteun).
Je verdient valuta voor de shop door eindbazen te verslaan, levens te redden en nieuwe kaarten te ontgrendelen.
Deze directe controle biedt een uniek spelelement binnen het TD-genre; schiet op de vijand die jij wil raken!
Opgericht na de eerste buitenaardse invasie van de aarde in 2054. M.A.C.E. is het resultaat van de nieuwe samenwerking tussen alle mensen op aarde om te vechten tegen de aliens en te leven in dienst van het leger.