Dit keer speelt het spel zich af in Osaka, de stad van water. Met 32 personages en 8 klassen, combo-vaardigheden, talloze aanpasbare wapens, een encyclopedie van wezens en functies zoals de NIEUW SPEL+ voor herspeelbaarheid, biedt het spel veel diepgang voor toegewijde spelers.