Ontgrendel jouw moment
Verdien je oproep van de minors tot de grote leagues en bewijs dat je het in je hebt om de top te bereiken. Leer van de legenden uit de sport, laat je inspireren door hun heldhaftige prestaties en gebruik ze om jouw spel te verbeteren. Hou je zenuwen in bedwang op belangrijke momenten en verdien het recht om World Series-kampioen te worden genoemd.
Vier en leer over honkballegenden in de geschiedenis van de sport. In het speltype Storylines ga je naar het verleden van honkbal om iconische momenten van onbekende helden van het honkbal opnieuw te beleven. Ervaar loopbaanbepalende momenten via een combinatie van meeslepende gameplay die je onderwijst en inspireert om je eigen geschiedenis te schrijven.
Leid je team naar roem in de World Series als teammanager in het speltype Franchise. Ervaar de nieuwe onderdelen die meer diepte en dynamische gameplay bieden van March to October.
Neem de leiding over je favoriete team, richt je op de belangrijke gestroomlijnde seizoensmomenten en kijk of je de Playoffs en verder kunt halen.