MY HERO ULTRA RUMBLE
In seizoen 5 is Mirio Togata, die zelfs dichter bij de positie van nummer één held staat dan de pro-helden, toegevoegd als nieuw personage! Met zijn quirk, Permeation, kan hij obstakels doorkruisen, wat hem unieke aanvals- en verdedigingskansen geeft! Val je vijanden aan vanuit alle hoeken en ga voor de overwinning!
Daarnaast is de U.S.J.-arena deels vernieuwd en is deze terug in de vorm van U.S.J. Ver. 02!
Er ligt ook nog meer content in het verschiet, zoals nieuwe kostuums die vrij te spelen zijn door middel van gameplay!
Ga de strijd aan met je mede-helden... en slechteriken! Gebruik communicatie, tactiek en combineer quirks met je team van 3 om als laatste over te blijven in deze battle royale voor 24 spelers!
Kies je favoriete personages uit de excentrieke groep, verdeeld in 5 archetypes: Strike, Assault, Rapid, Technical, en Support. Alle personages hebben compleet verschillende kwaliteiten door hun unieke quirks.
Het spel wordt ieder seizoen geüpdatet met nieuwe elementen, met de nadruk op nieuwe personages en kostuums!