Mad Bullets, de mafste revolverheld van het Wilde Westen, stelt je reactievermogen en lachspieren danig op de proef. Vergeet al die slaapverwekkende verhalen, gecompliceerde besturingen en vervelende instructies, en duik direct in de waanzinnige en razendsnelle actie! Dit is het moment om de held van het Wilde Westen te worden! Heb jij het in je om een echte uitdaging aan te gaan?