Mages of Mystralia
In het koninkrijk Mystralia heb je meer aan een goed stel hersenen dan aan spierkracht. je zult oog in oog komen te staan met enorme, sterke wezens en door verraderlijke gebieden trekken. Ook zul je puzzels moeten oplossen waar zelfs wijsten der wijzen een flinke kluif aan hebben. En je moet hindernissen overwinnen die door mensen zijn geplaatst die niet willen dat je voortuitgang boekt.