Een nieuwe school is altijd spannend, vooral als het een toverschool is…
Gelukkig heb je iets gevonden dat je kansen op succes vergroot: een ritueel dat je aangeboren magische vermogens sterk verbetert. Helaas verandert het ook je lichaam. Nu moet jij de gevolgen van de spreuk dragen, terwijl je begint met je lessen op de Koninklijke Magiërsacademie.