Laad je kanon en schiet kleurrijke objecten om het veld leeg te maken!
De laatste levels zijn een echte warming-up voor mindfulness! Maar ondanks de complexiteit van de puzzels, zal de gameplay je in staat stellen om te ontsnappen aan de dagelijkse routine en plezier te hebben.