Magic Donut Adventure: Line Match 3 Puzzle
Een klassieke drie-op-een-rij-puzzel waarin je lekkere donuts moet verbinden in een rij van drie of meer!
De laatste levels zijn een echte work-out voor de geest! Ondanks de complexiteit van de puzzels, laat de gameplay je ontsnappen aan de dagelijkse routine. En vergeet de hints niet - ze helpen je bij het oplossen van de puzzel!