Wanneer Bianca's vader die graag mythes ontkracht, weggaat voor een lange reis vraagt hij zijn dochter om het huis op te ruimen, en dan vooral de zolder. Maar bij het opruimen vindt ze een oude camera waarmee ze overal veel foto's maakt. Wat anders normale alledaagse ervaringen zijn, wordt op zijn kop gezet wanneer ze ziet dat er op de foto's geesten uit de onderwereld te zien zijn.
Magic Exposure is een visuele roman met yuri-thema boordevol unieke personages, dialogen en achtergronden om te ontdekken in een verhaal over liefde tussen twee meiden in een fantastische furry-wereld!