Mahjong Stories: Vampire Romance
Mahjong Stories: Vampire Romance is een intrigerende horrorgame vol magische mahjong-puzzels. Er staat je een hoop te wachten op je reis door het vervloekte kerkhof: memorabele personages, een spannend plot, onverwachte gebeurtenissen en talloze mysteries. Durf jij het op te nemen tegen de kwaadaardige vampier?