Mahjongus: Mystery of Fortescue
Bereid je voor om een fascinerende reis te maken zoals geen ander in "Mahjongus: Mystery of Fortescue" Verander in Victor Graves, een gerenommeerd expert in runenmagie en afgestudeerde van de prestigieuze Academie van Magie, terwijl je hem begeleidt op een zoektocht om de geheimen te onthullen die verborgen zijn in de oude hallen van de Academie.
Bij je aankomst word je begroet door een verontrustend gezicht: de ooit levendige hallen van de Academie zijn nu in duisternis gehuld, afgesloten voor iedereen door een sinister kristal dat pulseert met andereworldse energie, magie opslurpend en de eigenlijke voortbestaan van de school in gevaar brengend. Door klassiek mahjongspel dat verweven is met verborgen objectniveaus, ontrafel je het mysterie rond het kristal en het gevaar dat het met zich meebrengt.