Wil je grote gevechten aanvoeren?
Make War geeft je de mogelijkheid om te spelen als buitenaardse wezens, die toegang hebben tot de loop van de tijd.
Make War is een tactisch spel met sandbox-elementen waar je een grote verscheidenheid aan wapens op het slagveld kunt plaatsen om dood en verderf te zaaien.
Begin bij de Vikingen en de oude Romeinen en eindig bij de WOII en cyberpunk schermutselingen.
Je moet de formatie van de legers en het gedrag van de vijanden bestuderen, om zo je wapens goed te kunnen kiezen en in te zetten om een bloedige overwinning te behalen.