Make it! Taiyaki
2. Zodra de taiyaki beginnen te roken, voeg beslag toe aan de linkerkant en draai ze om! Wees voorzichtig niet te snel of te langzaam te gaan, anders kun je falen!
3. Zodra beide kanten goed gekookt zijn, eindig je door je taiyaki in een meeneemdoos te doen!