Als een vriendin gevangen wordt genomen, schiet Maki haar te hulp! Vecht je een weg door vijf verschillende locaties met funky frisse minigames, en overwin de gevaarlijke tegenstanders die je in de weg staan!
VOEL DE JAREN 90 IN DIERSTIJL - Maki: Paw of Fury's gevechtselementen zijn geïnspireerd op de hit beat 'em up arcadegames uit de jaren '90, terwijl het verhaal van Maki zich afspeelt in de oorspronkelijke wereld van Pangea. Dieren zijn hier de baas en ze hebben een passie voor sport, technologie en levenslange vriendschappen. Nu we het er toch over hebben, eentje staat op het punt te breken!
EEN VRIEND IN NOOD, EEN VECHT IN NOOD - Maki krijgt een smekend telefoontje om hulp en beseft dat zijn dierbare vriend - Mapu - hem heeft verraden. Hier begint de weg van Maki: De poot van woede! Hij ziet er misschien schattig uit, maar verwar zijn vosse schattigheid niet met zwakte - hij heeft de vechtkunst van Tsume no Ken gestudeerd en kan een tonijn hanteren als een professional.
MAKI ISN'T ALONE - Je kunt ervoor kiezen om Maki de vos te spelen, maar je kunt ook kiezen voor Tincho, de gespierde capibara, en Maka, de kleurrijke otter die je vijanden de kracht van muziek laat zien. Elk van deze personages is uniek qua uiterlijk, kracht en vechtstijl!
VIBE MET DE MUZIEK EN DE WONDERLIJKE WERELD VAN PANGEA - Terwijl er gevochten wordt, is het moeilijk om de beelden te waarderen. Maar als je even opzij gaat staan, kun je genieten van het prachtige uitzicht op de wereld van Pangea! Je reist door donkere ninjabossen, ijzige vliegtuigen en woestijnduinen op de melodie van energieke en vechtklare tracks.