Hoewel, alles staat onder toezicht van een zeer onbeleefde en kleine baas.
Naarmate je verder komt in het verhaal en de opdrachten voltooit, herinnert Trexito zich recepten uit zijn culinaire school. Pak de ingrediënten en speel nieuwe recepten vrij!
Hoe kneedt een Ankylosaurus deeg? Waarom heeft een Triceratops een vlammenwerper nodig? Een Pterodactyl die niet kan vliegen? Gebruik hun ongelooflijke vaardigheden om sneller, beter en sterker te koken!
Alpadino weet meer dan je denkt en verbergt een niet zo leuk geheim. Ontdek wat er gaande is achter de nieuwe pizzeria van Trexito en misschien... eindig je wel onder de kaas!