Mantis Burn Racing
Mantis Burn Racing is een modern top-down-stijl racespel dat een op natuurkunde gebaseerde gameplay combineert met intuïtieve arcaderaces in zeer competitieve, snelle en verslavende races.
Laat zien wat je kunt in vijf unieke voertuigklassen gedurende een epische singleplayer-carrière met elf seizoenen en meer dan 150 evenementen. Race door dertien soorten evenementen, in hectische, bumper-aan-bumper wedstrijden waar alles draait om winnen!
Finetune je voertuigen met een RPG-achtig upgradesysteem en neem het tegen elkaar op in split-screen races voor maximaal vier spelers* of speel online** tegen tegenstanders op andere platforms.
Speel Mantis Burn Racing op je eigen manier, met allerlei nieuwe functies, exclusief voor de Nintendo Switch. Je kunt nu altijd en overal racen in de ultieme editie van het spel, met ‘Elite’ klasse DLC, ‘Battle Cars’ DLC en ‘Snowbound’ banen.
Drift, ontwerp en race over twaalf prachtige banen in drie unieke en uitdagende omgevingen met glorieuze fotorealistische beelden, waardoor spelers echt opgaan in de race.
Finetune de besturing en prestaties van je voertuig via een RPG-stijl upgrade slot-systeem dat spelers diepe tactische keuzes en een uitstekende replay-waarde biedt.
Hiermee kunnen maximaal acht spelers meerdere Nintendo Switch-systemen met elkaar verbinden en tegen elkaar racen, zonder dat je een internetverbinding nodig hebt.
Race online met maximaal acht spelers en speel tegen tegenstanders op andere platforms met cross-network play.