Laat de Many Face King boeten voor het verstoren van je schoonheidsslaapje! In de shooter Many Faces vuur je werkelijk alle kanten op. Deze game is gebaseerd op arcade-klassiekers en laat je dankzij de willekeurige levels op een enkel scherm voortdurend op het puntje van je stoel zitten. Pas de wapens en vaardigheden van je personage aan naarmate je vordert, zodat geen enkel vuurgevecht hetzelfde is.