Marmeren ontvoering! is een geheel nieuw soort rolervaring. Handgemaakte niveaus, intuïtieve en aanpasbare bedieningselementen, de hoogste visuele kwaliteit en betrouwbare en robuuste fysica zorgen voor een werkelijk buitenaardse marmerervaring!
70 unieke handgemaakte tracks vol gevaarlijke obstakels, meerdere paden en sensationele power-ups, en verbluffende beelden!
80 unieke knikkers klaar om aan uw collectie te worden toegevoegd. Vind verborgen verzamelobjecten in de banen en voltooi uitdagingsruns om zeldzame knikkers te ontgrendelen. Voltooi tracks met bliksemsnelle snelheden om nog zeldzamere knikkers te ontgrendelen!