Mari & Bayu: The Road Home
Mari & Bayu: The Road Home is een coöperatief 2D-mierenavontuur. Help Mari haar weg naar huis te vinden en haar broer Tom op te sporen nadat ze is afgedwaald. Ervaar hoe Bayu, haar magische vriend, de kracht ontwikkelt om al zijn ontvoerde familieleden te vinden en Mari het vertrouwen geeft dat ze op een dag thuis zal komen.
Miniwereld, groot avontuur - Los puzzels op, windsurf op veren, berijd sprinkhanen, communiceer met allerlei insecten en gebruik je omgeving in je voordeel met behulp van Bayu's windkrachten.
Speel solo of ga voor de- coöperatieve duo-ervaring - Speel in je eentje als zowel Mari als Bayu, of kies tussen Mari en Bayu in de coöperatieve modus. Beleef plezier met 2 verschillende spelstijlen, elk met hun eigen voordelen.
Verken een fantastische artistieke 2D-wereld - Mari & Bayu: The Road Home brengt kunst van het hoogste niveau samen met in-engine magie en creëert zo een levendige en responsieve wereld om van te genieten.
Ontdek een rijke en unieke omgeving - Ervaar de wereld vanuit het perspectief van een mier. In elke menselijke voetstap wachten reusachtige avonturen en gevaren die kleine insecten moeten overwinnen. Van de diepe, donkere plassen, vliegenmeppers en brandende bergen afval tot monsters die wanhopig van je af willen. Ontdek wel 12 verschillende en unieke settings.