Help Maria om alle brieven terug te brengen! Ze is een beginneling en heeft het vliegen met een bezemsteel nog niet onder de knie. Het is echt geen makkelijke taak!
In dit fantastische avontuur ga je op reis in verschillende magische locaties en probeer je de losgeslagen bezemsteel onder controle te krijgen.