Na een asteroïdecatastrofe stort je raketschip neer in de wildernis van Mars. Verken de mysteries van de planeet, strategiseer je ontsnapping en bouw een schuilplaats om jezelf te beschermen!
Word de laatste overlevende op Mars, navigeer door de wildernis en bewijs je overlevingsvaardigheden!