Train met inspirerende avatars in geweldige landschappen om fitheid, kracht en persoonlijke kracht te krijgen! Martial Knight is een creatieve en plezierige manier om je gezonder en gelukkiger te maken, zowel fysiek als mentaal. Dit is het moment om je eigen innerlijke superheld wakker te maken!
Nu heb je overal en altijd toegang tot de trainingsmethoden van de grote kungfu-meesters. Ze staan voor je klaar om actie te ondernemen. Voltooi alle 15 levels en word een krijgsridder. Ervaar de transformatie zelf! De toekomst ligt in jouw handen!