Mask of the Rose
Welkom bij Fallen London: een duistere en hilarische, gotische onderwereld waar de dood slechts een tijdelijk ongemak is, waar de ratten praten en waar de hel op slechts een steenworp afstand ligt.
Dankzij een onbekend akkoordje bevindt Londen zich nu in een enorme ondergrondse grot. Hier schijnt geen zon en ligt het parlement verzonken in de Theems. De randjes van de puriteinse Victoriaanse maatschappij beginnen te rafelen.
De mogelijkheden voor persoonlijke contact zijn veranderd. Zit je in de mix, dan raak je misschien wel bevriend of romantisch verwikkeld met de personages die je ontmoet, van Griz, je assertieve huisgenoot, tot de elegante heer bij het Brass Consulate met de vernietigende handdruk.