Masters of Anima is een origineel avonturenspel dat je meeneemt naar de magische wereld van Spark. Strijd tegen de krachten van het kwaad in strategische, actierijke gevechten, waarin het van essentieel belang is om je tactische beslissingen snel te nemen. Voer het bevel over legers van wel 100 Guardians, en geniet van de even intuïtieve als innovatieve gameplay.
Speel als Otto, een Anima-leerling met ongelooflijke krachten, en klim op naar de rang van Master om eindelijk te kunnen trouwen met je verloofde Ana. Die is namelijk gevangen door de verschrikkelijke Zahr en zijn angstaanjagende Golems!
Gebruik je Anima-krachten om een leger van magische Guardians op te roepen. Tijdens je avontuur leer je ook nieuwe soorten Guardians te commanderen, elk met hun eigen unieke vaardigheden. Deze komen goed van pas, zowel voor het verkennen van de wereld van Spark als om de formidabele eindbazen op je weg uit te schakelen. Verwerf nieuwe krachten voor zowel je zelf als je Guardians en word een ware Anima-meester.