Match 3 Adventure Collection
Davy Jones heeft een wereld gecreëerd waarin niemand oud wordt en nietsvermoedende mensen worden misleid om Davy Jones’ Locker. Reis door de verschillende levels in dit match 3 avontuur, en hef de vloek op van Davy Jones!
Verken het mystieke betoverde bos in een kalme wereld van geesten en magie. Maar er vormt zich een donkere wolk boven het bos en Hurricane heeft de familie Fuzzy ontvoert. Help de magische wezens om de familie Fuzzy te redden en het betoverde bos in oude glorie te herstellen!