Wat dit spel te bieden heeft
Combineer gebouwen om je dorpen en steden te bouwen op eindeloze eilanden verspreid over de wereld en geniet van de minimalistische en ontspannen sfeer, zonder grondstoffenbeheer of legers, concentreer je gewoon op het bouwen.