May's Mysteries: The Secret of Dragonville
May's Mysteries: The Secret of Dragonville is een spannende puzzel-avonturengame, met een handgetekende verhaallijn met vier werelden, 80 locaties, 50 personages, 10 minuten geanimeerde cut-scènes en 270 hersenkrakers waarmee spelers meer dan 25 uur kunnen spelen.
Volg May, een onafhankelijk en charismatisch meisje, in haar zoektocht naar haar vermiste broer. Ga verder door de in cartoonstijl getekende avonturen door meer dan 270 logische puzzels, lastige ritmische spelletjes en handgetekende verborgen voorwerpscènes op te lossen. Zoek naar aanwijzingen over Mays broer, bezoek mysterieuze locaties en ontmoet onderweg interessante personages die je op je reis zullen helpen.