MazM: Pechka
MazM: Pechka speelt zich af in de vroege 20e eeuw in Vladivostok en vertelt verhalen over verraad, ruzies en affecties van degene die op zoek zijn naar hun plek temidden van deze politiek roerige periode in de nieuwe wereldorde.
Het verhaal van de protagonist Pyotr speelt zich af tegen achtergrond van de historische gebeurtenissen van de vroege 20e eeuw die door Noordoost-Azië speelden, inclusief de Russisch-Japanse oorlog, de Russische revolutie en de Koreaanse 1 Maart Beweging; dit draagt bij aan het realisme van de spelervaring.
Ontmoet Choi Jae-hyung, An Jung-geun, Lyuh Woon-hyung en andere historische figuren van de Koreaanse onafhankelijkheidsbeweging in het spel. Communiceer met historische figuren en luister naar het menselijke aspect van hun dagelijks leven.
MazM: Pechka bevat meerdere eindes die afhangen van de verhoudingen met je relaties die je opbouwt. Waar zal de protagonist Pyotr op het laatste moment staan?
De MazM series heeft een unieke manier om emotionele bindingen te tonen met de karakters en de dramatische gebeurtenissen die zich ontvouwen. Het geeft spelers de mogelijkheid om zich onder te dompelen in het verhaal van Pyotr. Ervaar de situatie zelf terwijl je een reeks van situaties en mogelijkheden verkent.