McPixel 3 is een verbluffend avontuur: red als wanna-be held de wereld en wend de ene ramp na de andere af met onconventionele maar vermakelijke chaotische methodes.
Verijdel de ene ramp na de andere met onconventionele maar vermakelijke chaotische methodes: roep een spin-miljardair op, houd een barbecue in je broek, sla een T-Rex de ruimte in, plas in sportauto's en trap Fork Parker in zijn ballen.
Verijdel de ene ramp na de andere met onconventionele maar vermakelijke chaotische methodes: roep een spin-miljardair op, houd een barbecue in je broek, sla een T-Rex de ruimte in.