Ontmoet Nika, een briljant meisje dat niet past in de wereld waarin ze leeft. Ze is anders dan de rest. Wellicht is het de chocoladeshake die ze in haar rugzak heeft, of misschien is het het feit dat ze zich op zevenjarige leeftijd het liefste bezighield met energieverplaatsing, magnetische velden en elektriciteit. Hoe dan ook, het maakt niet uit als haar ouders niet naar haar willen luisteren. Het maakt niet uit als haar leraar haar negeert. Het maakt niet uit als haar klasgenoten zich als eikels gedragen. Het maakt allemaal niet uit, want ze heeft een plan om alles op te lossen. Een zeer... vreemd plan.