Mechstermination Force
Vecht tegen gigantische eindbazen, spring en klim op ze om hun zwakke plekken te vinden en knal ze naar de schroothoop in deze platformgame boordevol actie, van de maker van de Gunman Clive-serie.
Wanneer de MegaMechs de wereld in handen hebben genomen, vecht een kleine groep dappere soldaten nog steeds voor de onafhankelijkheid van de mensheid. Sluit je bij hen aan en leid de aanval tegen de mechanische dreiging.