Mediterranea Inferno
Wat is er beter dan een sensuele zomervakantie in het zuiden van Italië? Sluit je aan bij Claudio, Andrea en Mida in hun reizen terwijl ze proberen te herstellen van het collectieve trauma van de pandemie van 2020.
Terwijl je hun dagelijkse activiteiten kiest, ontdek je hun diepste angsten, obsessies en, naarmate de realiteit van hun mislukte verwachtingen duidelijk wordt, hun dorst naar wraak en vergelding.
Een luie middag bij het zwembad, een lustige nacht in de club, of zelfs een morbide bezoek aan de lokale begraafplaats: jij beslist hoe je deze zomervakantie doorbrengt, maar waar je ook gaat, iets of iemand zal wachten, een extra, verboden reis aanbieden door de duistere innerlijke ruimtes van het geweten.
● Een nieuwe verraderlijke dramatische novelle van de maker van Milky Way Prince – The Vampire Star.
● Met muziek, schrijven en kunst van de auteur van het spel, inclusief honderden originele illustraties.