Memories of East Coast
Ervaar de bitterzoete emotie van het personage Sam als hij een meditatieve reis naar een plaats maakt die hij voor het laatst 15 jaar geleden bezocht, en waar zijn verleden hem onverwacht inhaalt en hem dwingt zijn oude waarheden op nieuwe manieren te confronteren. Met de hand getekende ontwerpen en een zorgvuldig geselecteerde soundtrack van lo-fi-muziek vergezellen je op deze tot nadenken stemmende verkenning van zowel fijne als verdrietige herinneringen.
Memories of East Coast combineert een hartverwarmend verhaal met psychologisch commentaar en daagt spelers uit om alternatieve perspectieven met betrekking tot verlies, rouw en ziekte te overwegen waarbij complexe thema's met elkaar verweven zijn voor volledige onderdompeling. Dit is een persoonlijke reis, gekleurd door nostalgie en tot bloei gebracht door de geest van de speler.