Meowsterpiece Museum
Het is geen geheim dat de meeste kunstenaars van katten houden, en katten van hen!
Binnen de muren van het museum zijn de katten veilig, maar nog steeds een beetje verlegen. Veel bezoekers kunnen ze maar moeilijk vinden. Maar daar ga jij een stokje voor steken!