In deze hectische 2D-actiegame maak je deel uit van de Mercenary Kings, het meest ervaren team van huurkrijgers op aarde, maar wanneer je kameraden gesneuveld zijn en de verschrikkelijke CLAW een uiterst geheime laboratoriumbasis ter grootte van een eiland in handen heeft, moet je alles doen wat in je macht ligt om hen te stoppen.