Ambacht
We zijn allemaal wel eens die avonturier geweest die zakken goud neergooide om zwaarden en schilden te kopen, maar wat te denken van de arme zielen die zich achter de toonbank van de winkel haasten? Vreemde klanten? Ja. Over de top knutseluitdagingen? Zeker weten. Een winkelkat? Absoluut! Neem Merek's Markt in handen terwijl je je een weg baant door een komische single player campagne, of werk samen met vrienden om de hele stad te bevoorraden.
Heb je de vaardigheid en het vakmanschap om mooie ambachtelijke voorwerpen te maken? Merek ook niet, maar een paar voorwerpen op een knutseltafel leggen en er met een hamer op slaan lijkt behoorlijke resultaten op te leveren.