Midnight Collection
In dit golf-achtige spel met een voortdurende donkere setting, is het jouw taak om een kleine vierkante fee te begeleiden, genaamd Midnight.
Gebruik jouw controller of touch-screen bediening, om Midnight de nachtelijke hemel in te lanceren, maar pas op! De wereld van Midnight is een gevaarlijke, dankzij ondermeer scherpe punten, circelzagen en vele andere gevaarlijke objecten, en zelfs als je er in slaagt om Midnight in de veilige zone te krijgen, om naar de volgende level door te gaan, dan is er de toegevoegde uitdaging om iedere level af te ronden in het kleinst mogelijke aantal shots om alle drie de sterren te krijgen.
Van de makers van Midnight, Midnight Deluxe, en 36 Fragments of Midnight komt weer een rondje golf-achtig actieplezier!