Midnight is Lost
Midnight is de dierenhelper van een heks, meer precies, een kat die per ongeluk op een mysterieus eiland is beland. Nu is hij verdwaald in een vreemde wereld en heeft hij jouw hulp nodig om weer thuis te komen.
Voordat het avontuur begint, is er nog één ding dat je moet weten... Midnight is lost geeft je een unieke en uitdagende ervaring die achterstevoren moet worden opgelost.