De pixel-actiegame Milanoir is geïnspireerd door de Italiaanse misdaadfilms uit de jaren 70 en speelt zich af in Milaan. Maak kennis met Piero, een ex-gedetineerde die wraak wil nemen op de man die hem erin heeft geluisd.